Asmeninis kabinetas

Šiame puslapyje aprašytos sąlygos ir procesai taikomi RoboMarkets Ltd mažmeniniams klientams, užsiregistravusiems iki 2024 metų rugsėjo 9 dienos ir tampa neaktualūs nuo 2024 metų gruodžio 30 dienos. Skaitykite daugiau...
  1. Ar įmanoma pakeisti mano sąskaitos bazinę valiutą?
  2. Kaip mano lėšos yra apsaugotos nuo vagystės mano Asmeniniame kabinete?
  3. Kaip galiu pakeisti svertą?
  4. Kaip galiu pakeisti savo prekybinės sąskaitos slaptažodį?
  5. Kaip galiu pakeisti savo Asmeninio Kabineto slaptažodį?
  6. Ką daryti, jei registracijos metu įvedžiau neteisingą informaciją?
  7. Neturiu prieigos prie savo ankstesnio telefono numerio. Kaip jį pakeisti?
  8. Kaip galiu pakeisti savo elektroninio pašto adresą?
  9. Kodėl registracijos metu reikia patvirtinti savo el. paštą?
  10. Ar Narių Zonoje galima užregistruoti juridinį asmenį?
  11. Kaip užsiregistruoti Asmeniniame Kabinete?
  12. Kas yra Asmeninis Kabinetas? Kam jis skirtas?
  13. Kaip įjungti arba išjungi aktyviuosius pranešimus?

Paklausti

Mūsų konsultantas netrukus atsakys į jūsų klausimą.