Top10

Šiame puslapyje aprašytos sąlygos ir procesai taikomi RoboMarkets Ltd mažmeniniams klientams, užsiregistravusiems iki 2024 metų rugsėjo 9 dienos ir tampa neaktualūs nuo 2024 metų gruodžio 30 dienos. Skaitykite daugiau...
  1. Ką reiškia "Užimtas prekybos srautas" pranešimas terminale?
  2. Kodėl man bandant atidaryti poziciją, pasirodo „Nepakanka lėšų“ žinutė?
  3. Kaip skaičiuojama vieno punkto kaina?
  4. Kodėl man reikia demo sąskaitos?
  5. Kur galiu rasti prekybos instrumentų ir jų spredų verčių sąrašą?
  6. Kodėl sandoris buvo uždarytas man neatlikus jokių veiksmų?
  7. Kodėl mano pozicija buvo uždaryta diagramoje nenurodyta kaina?
  8. Kodėl mano sandoris buvo įvykdytas ne tokia kaina, kuri buvo skelbiama?
  9. Kaip galiu apskaičiuoti maržą?
  10. Ar įmanoma pakeisti bazinę valiutą ar mano paskyros tipą?
  11. Ką daryti, kai diagramos užstringa ir praneša „Laukiami atnaujinimai“?
  12. Kodėl bandant prisijungti prie serverio, MetaTrader 4/5 terminalas praneša „Nėra ryšio“?
  13. Ką turiu daryti jei MetaTrader 4/5 praneša „Negaliojanti sąskaita“?
  14. Koks minimalus įnašas RoboMarkets?
  15. Kaip prekiauti „TradingView“ platformoje?

Paklausti

Mūsų konsultantas netrukus atsakys į jūsų klausimą.