Verifikacija yra dokumentinis klientų asmeninės informacijos patvirtinimas ir esminė RoboMarkets prekybos paskyros registracijos dalis. Verifikacijos procedūra trunka iki 2 darbo dienų.
Norėdami pabaigti verifikacijos procedūrą, turite patvirtinti savo tapatybę (paso patvirtinimas) ir jūsų dabartinę gyvenamąją vietą ar adresą (adreso patvirtinimas).
Banko kortelės ir telefono numerio patvirtinimas nėra privalomas norint pradėti prekybinę veiklą, bet gali būti reikalingas operacijoms RoboMarkets paskyroje atlikti.
Jei neturite:
1. Turite nurodyti savo asmeninę informaciją ir pridėti skaitmeninę dokumento kopiją specialioje formoje jūsų Asmeniniame Kabinete.
2. Dokumentas gali būti užfiksuotas:
3. Jūsų pilnas vardas, nuotrauka, gimimo data, dokumento serijinis numeris ir išduodanti institucija, išdavimo data, ir dokumento galiojimo periodas turi būti aiškiai matomi ir perskaitomi nuotraukose.
4. Mes nepriimame dokumentų jei jų galiojimo laikas pasibaigia mažiau nei po trijų mėnesių po išsiuntimo datos.
5. Iki 4 bylų su dokumentų nuotraukomis gali būti pridėta prie patvirtinimo aplikacijos formos.
6. Šie bylų formatai yra palaikomi – bmp, gif, jpg, jpeg, pdf, png, dydis iki 4,096 Kb.
7. Priimamos tik spalvotos dokumentų nuotraukos.
8. Dokumentų nuotraukos koreguotos naudojant grafinius redaktorius nėra priimamos.
9. Jei reikia pridėti papildomų grafinių simbolių (pavyzdžiui, "RoboMarkets"), tai galima padaryti ant atskiro popieriaus lapo uždėjus šį popieriaus lapą šalia dokumento, kai skenuojate (visi informacija dokumente turi būti aiškiai matoma).
Kaip pereiti patvirtinimą naudojant mobilųjį telefoną be jokių formų pildymų Asmeniniame Kabinete
Kaip taisyklingai nufotografuoti nuotrauką naudojant internetinę kamerą
Norėdami patvirtinti dabartinę gyvenamąją vietą ar adresą, galite pateikti BET KOKĮ IŠ ŠIŲ DOKUMENTŲ išvardytų žemiau, tuo atveju jei jis nėra senesnis nei 6 mėnesiai (išskirtinų dokumentų sąrašas gali būti rastas reikalavimų 4str.):
Nekilnojamasis turtas: Nuosavybės dokumentai, užstatytos paskolos sertifikatas, pardavimo kvitas, įkeitimas, nuomos sutartis.
Komunalinės paslaugos: elektros sąskaitos, vandens tiekimo sąskaitos, stacionaraus telefono sąskaitos, dujų sąskaitos, apsaugos paslaugų sąskaitos, laiškai/pranešimai iš Kontroliuojančių Įmonių ir kitų Gyvenamųjų ir Viešų Paslaugų institucijų, telefono sąskaita, TV prenumeratos sąskaita.
Taip pat galite pateikti komunalines sąskaitas, skirtas jūsų sutuoktiniui, bet tokiu atveju, taip pat turite pateikti santuokos sertifikatą.
Dokumentai valstybės patvirtintu formatu
Banko paslauga: savo galiojančios banko sąskaitos ar mokėjimo (kreditine ar debetine) kortele ataskaitą.
1. Turite nurodyti savo asmeninę informaciją ir pridėti skaitmeninę dokumento kopiją specialioje formoje jūsų Asmeniniame Kabinete.
2. Dokumentas gali būti užfiksuotas:
3. Jūsų pilnas vardas, dabartinė gyvenamoji vieta ar adresas ir data, kada dokumento nuotrauka buvo padaryta turi būti aiškiai matomas ir lengvai perskaitomas nuotraukose.
4. Dokumentas neturi būti senesnis nei 6 mėnesiai. Išimtis: registracija.
5. Patvirtinantis dokumentas turi būti patvirtintas institucijos, kuri išdavė, parašu ir antspaudu (būsto ir komunalinių paslaugų sąskaitoms užtenka brūkšninio kodo) arba raštu/atspausdintas ant firminio blanko.
6. Iki 2 bylų su dokumentų nuotraukomis gali būti pridėta prie patvirtinimo aplikacijos formos.
7. Šie bylų formatai yra palaikomi – bmp, gif, jpg, jpeg, pdf, png, dydis iki 4,096 Kb.
8. Dokumentas pateiktas adreso patvirtinimui galioja vieniems metams ar iki tol, kol pasibaigs galiojimo terminas, jei turi tokį.
9. Priimamos tik spalvotos dokumentų nuotraukos.
10. Dokumentų nuotraukos koreguotos naudojant grafinius redaktorius nėra priimamos.
11. Jei reikia pridėti papildomų grafinių simbolių (pavyzdžiui, "RoboMarkets"), tai galima padaryti ant atskiro popieriaus lapo uždėjus šį popieriaus lapą šalia dokumento, kai skenuojate (visi informacija dokumente turi būti aiškiai matoma).
Kaip pereiti patvirtinimą naudojant mobilųjį telefoną be jokių formų pildymų Asmeniniame Kabinete
Kaip taisyklingai nufotografuoti nuotrauką naudojant internetinę kamerą
SMS tikrinimas yra patvirtinimas iš savo mobiliojo telefono numerio. Dėka SMS patvirtinimo, galėsite sudaryti vieną ar kelias paslaugas, padėsiančias padidinti asmeninės informacijos ir lėšų jūsų Asmeniniame Kabinete apsaugą.
Dėmėsio! Visos 3 paslaugos yra visiškai nemokamos RoboMarkets klientams.
Po to, kai pabaigsite visus reikalingus veiksmus, SMS paslaugos, kurias pasirinkote, bus įjungtos.
Jei norite persivesti lėšas iš savo sąskaitos į banko kortelę, greičiausia ją turėsite patvirtinti.
Banko kortelių patikra nėra privaloma procedūra, bet gali būti prašoma Įmonės Mokėjimo skyriaus, kai persivesite lėšas. Norėdami sutaupyti laiko ateityje, rekomenduojame patvirtinti banko kortelę iš anksto.
Patvirtinimo procedūra labai paprasta. Turite įkelti jūsų kortelės priekio ir nugaros nuotraukas į specialią formą jūsų Asmeniniame Kabinete.
2. Dokumentas gali būti užfiksuotas:
2. Kortelės priekyje, paslėpkite visus kortelės identifikavimo skaičius tarp pirmų šešių ir paskutinių keturių.
Pavyzdys:
3. Kortelės nugarėlėje, paslėpkite CVV/CVC kodą.
Pavyzdys:
Jūsų prašymas bet kokio tipo verifikacijai (išskyrus SMS) gali būti peržiūrėtas iki 2 darbo dienų. Tikrasis atsakymo laikas priklauso nuo viso gautų prašymų kiekio.
Mes darome viską, norėdami atlikti verifikacijos procedūrą kuo greičiau. Daugeliu atvejų, jūsų dokumentai bus patikrinti tą pačią dieną, kai juos išsiuntėte.
Jei neturite reikiamų dokumentų, kai kuriuos iš jų galite gauti gana greitai. Pavyzdžiui, banko sąskaitos išrašą.
Be to, rekomenduojame jums atidžiai perskaityti dokumentų sąrašą, nes gali būti taip, jog praleidote tuos dokumentus, kuriuos turite.
Jei problema dar nėra išspręsta, kreipkitės į Klientų Aptarnavimo komandą.
Yra speciali atidarymo ir patvirtinimo tvarka juridinių asmenų paskyroms mūsų kompanijoje. Informacija apie vykdymą gali būti rasta mūsų tinklalapyje.
Problema gali būti ta, kad kai išsiuntėte verifikacijos prašymą, failai su dokumentų nuotraukomis buvo įkelti neteisingai (pavyzdžiui, netinkamas failo formatas ar dydis). Todėl kompanijos specialistai jų negavo.
Patikrinkite siunčiamų dokumentų failą dar kartą: jei jūsų prašymo statusas (viršuje) nebuvo pakeistas į "Laukiama patvirtinimo", pabandykite siųsti jį dar kartą.
Taip pat, verifikacijos prašymas gali buvo atmestas elektroniniu paštu. Patikrinkite savo pašto dėžutę, įskaitant "Šlamšto" aplanką.
Jei problema dar nėra išspręsta, kreipkitės į Klientų Aptarnavimo komandą.
Taip, tai įmanoma adreso ir paso verifikacijoms. Išsami informacija, kaip išsiųsti dokumentus be formos Asmeniniame Kabinete užpildymo, gali būti rasta mūsų instrukcijose.
Pagal Įmonės reikalavimus, skelbiamus šiame puslapyje ir vidaus tvarką, kliento pateiktas dokumentas adreso verifikacijai RoboMarkets Ltd turi būti atnaujintas kiekvienais metais po pirmo dokumento patvirtinimo datos.
Ši priemonė buvo įvesta norint užtikrinti didesnę apsaugą jūsų Asmeniniame Kabinete. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai įvesti kodą, kurį gavote specialia forma jūsų Asmeniniame Kabinete (nuoroda taip pat yra nurodyta laiške).
Prašoma informacija yra saugoma saugiai, nėra perduodama trečiosioms šalims, ir nėra panaudota prieš jus. Jūsų tapatybės patvirtinimo reikalaujama tik laikantis valdžios institucijų, kurios reguliuoja ir kontroliuoja mūsų įmonės veiklą, reikalavimų.